۱۳۹۲ خرداد ۱۳, دوشنبه

چه اشتباهی می کردم!


از صبح تا به حال همه کارم را رها کرده ام و در حال استغفار هستم. البته می دانم در «حق الناس »، استغفار فایده ندارد و باید از صاحب حق، حلالیت بطلبم اما غرورم اجازه نمی دهد از خامنه ای عذر خواهی کنم. لابد می پرسید چه شده است ؟ الان توضیح می دهم. من تا به حال فکر می کردم سران نظام جمهوری اسلامی ، می دانند که چقدر مخالف در داخل کشور دارند. تصور می کردم آنها می دانند که کروبی ، موسوی ، رهنورد ودهها پیر و جوان زندانی ،تا چه حد درمیان مردم محبوب هستند و به همین خاطر،از دسترسی آنها به مردم و انتقال پیام های ایشان به جامعه جلوگیری می کنند . اما امروز یادداشتی در یکی از رسانه های معتبر فارسی زبان خواندم و متوجه شدم که مشکل حکومت اینست که نمی داند چند در صد مردم مخالف نظام و رفتار آن هستند . خودتان بخوانید بخشی از آن یادداشت را که برای توجیه شرکت در انتخابات نوشته است :«برای آنها رای دادن اعتراض به وضع موجود است نه تایید آن. حتی اگر رأی آنها خوانده نشود، خود حکومت خواهد فهمید که آرای معترضان چقدر است.» پس بشتابید و با رأی خود ، جکومت منصف ایران را از اشتباه در آورید.احتمالاً صبح روز ۲۵ خرداد ،خامنه ای در تلویزیون حاضر می شود و خطاب به مردم خواهد گفت : «‌ای بی انصاف ها ! چرا تا به حال به من نگفتید که اعتراض دارید؟ چرا در سال ۱۳۸۸ با رأی پاک و بی شائبه ۲۵ میلیونی به احمدی نژاد ، مرا به اشتباه انداختید ؟»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر