۱۳۹۲ خرداد ۲۵, شنبه

اگر خامنه ای حکومتش را دوست دارد


اقای خامنه ای بعد از اینکه دید ادعای او در مورد « رأی به هر کاندیدا = اعلام حمایت از نظام» باعث عصبانیت عده زیادی از مردم می شه، حرفش رو عوض کرد و گفت :« بعضی ها به هر دلیل ممکن است نخواهند از نظام حمایت کنن اما از کشورشون که می خوان حمایت کنن. پس باید رأی بدن.» حالا من به او می گم : « آقای خامنه ای ! ما که می دانیم شما حاضر نیستی از روحانی به خاطر رأیی که آورده حمایت کنی. اما حکومت خودت رو کهدوست داری . به خاطر حفظ حکومت خودت هم که باشه، باید اجازه بدی روحانی، امیدهایی که اکثریت رأی دهنده ها به خاطر اونها رأی دادند رو محقق کنه.»به خدا روحانی انتخاب اول بسیاری از رأی دهنده ها نبوده اما به خاطر کشورشون و به عنوان آخرین امید ، سراغش رفتن. پس اقای خامنه ای !« تو را به خدا برای یک بار هم که شده ، حداقل منفعت خودت رو در نظر بگیر و دست از لجبازی بر دار.» البته امیدوارم آقای روحانی هم بدونه که رأی چند میلیون ایرانی به اون ، فقط به خاطر کشورشون ونجات نسبی از بحران ها بوده نه برای تحقق حماسه سیاسی و نه به خاطر اینکه عاشق رنگ بنفش آقای روحانی بودن. من به سهم خودم از اینکه دعای پریشب من در مورد عدم تحقق پیش بینی اولیه ام مستجاب شد خوشحالم وقطعا وعده خود را اجرا خواهم کرد. در عین حال هنوز دعا می کنم نگرانی من در مورد مسلوب الاختیار بودن رئیس جمهور هم ، اشتباه باشد

۱ نظر:

  1. ما هم امیدواریم که اقای روحانی به گفته هاش عمل کنند و شیخ شجاع و موسوسی و زندانیان سیاسی را ازاد کنند و اقتصاد بهبود پیدا کنه .

    پاسخحذف